Ik kan niet inloggen op mijn account

Als je bij het inloggen de melding krijgt dat je niet kunt inloggen kan dat verschillende oorzaken hebben:

  • Je probeert in te loggen met een verkeerde gebruikersnaam. Ben je je gebruikersnaam vergeten, probeer dan je gebruikersnam op te vragen. Je leest hier hoe je dat kunt doen.
  • Je probeert in te loggen met een verkeerd wachtwoord. Ben je je wachtwoord vergeten, of weet je zeker dat je het laatst gebruikte wachtwoord gebruikt maar kun je desondanks toch niet inloggen? Probeer dan eens of je je wachtwoord opnieuw kunt instellen. Je leest hier hoe je dat kunt doen.
  • Je account is geblokkeerd. Neem daarvoor contact op met onze Servicedesk.
  • Er is een storing. Heb je de bovenstaande zaken geprobeerd en weet je 100% zeker dat je de juiste gebruikersnaam én het bijbehorende wachtwoord gebruikt, dan is er ook nog de mogelijkheid dat er een storing is op het platform. Verzeker je er van dat je het bovenstaande hebt uitgezocht. Neem daarna contact op met onze Servicedesk.

 

Keer terug naar de inhoudsopgave